A vrut să o omoare în noaptea de Paşti, însă a reuşit să fugă FOTO/VIDEO

taiataMicaO femeie de 49 de ani din localitatea clujeană Mica a ajuns la spital după ce a fost tăiată de fostul ei concubin.

Întreaga întâmplare a avut loc aseară, în jurul orei 23, la locuinţa femeii din Mica. Aceasta s-a trezit la uşă cu fostul concubin, care, spune ea, a încercat să o omoare. “Mi-a tot promis că vine şi mă omoară, că vine şi mă aprinde. În seara aceasta a venit cineva şi a bătut la uşă şi m-am dus şi am deschis. A sărit cu cuţitu că <<te omor în noaptea de Paşti>>”, a povestit aceasta.

Femeia a avut mare noroc pentru că a reuşit să “pareze” lovitura cu mâna şi astfel a evitat o tragedie. Aceasta ştie şi care este motivul pentru care fostul ei concubin a recurs la un asemenea gest. “Nu am vrut să mă împac cu el şi a venit să-mi taie gâtul. M-a tăiat la mână şi la gât nu ştiu dacă sunt tăiată. M-a tăiat cu un cuţit. Suntem despărţiţi de câţiva ani, m-a bătut odată de am stat 3 zile în perfuzii”, a mai povestit femeia.

Victima a avut mare noroc pentru că, profitând de neatenţia fostului iubit, a reuşit să iasă din casă şi să sune la 112. Cu toate acestea s-a ales cu o tăietură la nivelul palmei şi a fost transportată de un echipaj SMURD la Spitalul Municipal din Dej.

Bărbatul a fost găsit de oamenii legii la domiciliul femeii şi a fost dus la secţia de poliţie pentru declaraţii.

Click AICI pentru mai multe imagini!

Despre Răzvan Căucean
Jurnalist

Lasă un răspuns

