Susţine că a fost lovit de maşină în timp ce traversa strada. În faţa poliţiştilor a recunoscut că e băut FOTO/VIDEO

accidentMihaiViteazuUn bărbat din Dej susţine că a fost lovit de o maşină în timp ce se deplasa pe strada Mihai Viteazu din localitate.

Evenimentul ar fi avut loc în această după-amiază. Bărbatul în vârstă de 62 susţine că a fost lovit de un autoturism, în timp ce încerca să traverseze strada. În zonă nu se află treceri pentru pietoni. „Eu am vrut să trec şi a venit între timp şi m-a lovit. Nu a fost vina mea. M-a lovit la picior”, a povestit pietonul, care a şi recunoscut că a consumat băuturi alcoolice.

La faţa locului s-a deplasat o ambulanţă, dar şi un echipaj al poliţiei. Bărbatul a primit îngrijiri medicale la faţa locului, iar apoi a fost transportat la Spitalul Municipal din Dej pentru investigaţii amănunţite, de unde cel mai probabil va fi trimis la Cluj Napoca. Acesta avea o fractură deschisă la piciorul stâng.

„Eu am ieşit aici la poartă când am văzut băiatul (n.r – şoferul maşinii) care tot venea în sus, mergea în jos şi spunea <<Mă omule, eu nu te-am văzut, eu n-am simţit nimic, maşina n-are nimic>>. Era foarte supărat. Celălalt era pe jos, nici el nu ştia ce a păţit, era beat, nici nu am înţeles ce vorbeşte”, a povestit o femeie care locuieşte în apropiere.

Criminaliştii au ajuns şi ei pe strada Mihai Viteazu şi au efectuat verificări. Oamenii legii încearcă acum să stabilească circumstanţele exacte în care s-a produs acest eveniment.

Click AICI pentu mai multe imagini!

Despre Răzvan Căucean
Jurnalist

Lasă un răspuns

