Fetiţă de 11 ani, la un pas să fie violată în curtea şcolii FOTO

viol 3O tânără de 11 ani care se îndrepta spre casă a fost luată pe sus de un băiat de numai 13 ani şi dusă în spatele unei şcoli. Acolo, acesta a încercat să o violeze.

Întreaga întâmplare a avut loc aseară în Valea Gugii, comuna Rugăşeşti. Fetiţa a mers la magazinul din sat pentru câteva cumpărături, însă a fost urmărită de un vecin de-al ei, un băiat în vârstă de 13 ani. Acesta a dus-o în spatele şcolii din sat, i-a dat pantalonii jos şi a încercat să o abuzeze sexual. Micuţa s-a apărat şi a reuşit să fugă. Nu a durat mult până a fost alertată poliţia.

„El (n.r – băiatul) m-a aşteptat când am ieşit de la magazin, mi-a pus mâna pe gura şi m-a dus în spatele şcolii şi a vrut să mă dezbrace. Eu m-am apărat, l-am lovit şi l-am aruncat jos”, a povestit fetiţa, care a fugit imediat acasă şi şi-a alertat părinţii.

„A venit acasă şi ne-a spus că un băiat a vrut să o violeze, că i-a pus mâna pe gură şi că a vrut să aibă treaba cu ea. Atunci am mers şi i-am anunţat părinţii lui şi am anunţat poliţia. Fetiţa a venit acasă plângând şi mi-a spus ce a păţit, că a dus-o după şcoală şi i-a tras pantalonii jos”, a explicat şi mama copilei.

Cei doi minori, dar şi părinţii lor au ajuns la secţia de poliţie pentru a da declaraţii. Oamenii legii au deschis o anchetă pentru a stabil dacă minorul de 13 ani va fi tras la răspundere pentru fapta lui.

„Am fost sesizaţi despre faptul că în cursul acestei seri o minoră de 11 ani din localitatea Rugăşeşti a fost agresată de către un vecin de-al său. Ne-am deplasat la faţa locului şi am constat faptul că, minora, în timp ce se întorcea de la magazin, pe întuneric, s-a întâlnit cu vecinul său în vârstă de 13 ani, care a luat-o în braţe şi a condus-o în spatele şcolii, unde a încercat să o dezbrace şi să o agreseze. Datorită faptului că fata s-a opus, a reuşit să scape şi a relatat cele întâmplate părinţilor. Se efectuează cercetări în cauză şi se va da soluţia legală”, a declarat comisar şef Ovidiu Cîţcoan, şeful Biroului Investigaţii Criminale Dej.

Click aici pentru mai multe imagini!

Despre Răzvan Căucean
Jurnalist

Lasă un răspuns

