Dejeanul.ro a fost la colindat

Asa cum am promis, echipa Dejeanul.ro a fost aseara la colindat la cititorii nostri care ne-au chemat. Am vrut sa ducem gandul nostru bun in casele dejenilor, sa le uram sa aiba sarbatori fericite si un Craciun implinit.

Am fost primiti cu bucurie si cu bratele deschise in casele dejenilor, am cantat o colinda (asa cum am stiut noi mai bine), am ciocnit un paharel si am plecat la casa urmatoare.

Vestea ca am fost la unii la colindat a circulat repede si am primit si alte invitatii in miez de noapte. Pe unele le-am onorat, iar altele urmeaza sa le onoram. Doar nu s-au terminat sarbatorile. Asa cum anuntasem, am facut si cate o poza pe unde am umblat cu colinda, fotografii pe care le punem la panoul de onoare.

Despre Răzvan Căucean
Jurnalist

Lasă un răspuns

